Nyhed: Walk & Talk i Østerådalen – Aalborg

Har du lyst til at gå en tur sammen med andre som har mistet ved selvmord, hvor vi kan tale og dele erfaringer med hinanden?
Vi fortsætter det nye tiltag fra 2025, Lokalkreds Nordjylland inviterer til Walk & Talk i sommerperioden. Har du lyst til at gå med, så mødes vi onsdag d. 20. maj kl. 18.30. Vi går igen følgende onsdage kl. 18.30: 17. juni og 19. august.
Vi mødes ved Info-huset i Østerådalen, Overkæret 9, 9000 Aalborg.
Vi vil gå en tur på ca. en time. Tag evt. selv lidt vand med.
Gåturen sammen giver god mulighed for et varmt, uformelt samvær i et fællesskab, hvor selvmord ikke er tabu.
Vi går tur uanset hvordan vejret er!
Alle er velkomne!
Du må gerne tage en ven med, hvis du har behov for det.
Det der tales om, er i fortrolighed mellem deltagerne.
Walk & Talk er et tilbud fra Landsforeningen for efterladte efter selvmord: www.efterladte.dk
Link til: Nyhed: Walk & Talk i Østerådalen - Aalborg - Efterladte.dk
Information om arrangementet
Dato og tid Onsdag d. 20. maj 2026 kl. 18:30 til 20:00
Tilmeldingsfrist Tirsdag d. 19. maj 2026 kl. 18:00
Sted
Info-huset i Østerådalen
Overkæret 9
9000 Aalborg
Arrangør
Landsforeningen for efterladte efter selvmord
Tlf. +45 24234475
info@efterladte.dk
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
At arbejde med arrangementer uden et tilmeldingssystem er som at grille i stormvejr på en åben mark. Du kan godt. Men det er unødvendigt bøvlet.
Så sæt grillen ind i læ og prøv NemTilmelds tilmeldingssystem for 0 kr. til dit første arrangement.
Det har gjort arbejdet med arrangementer meget nemmere og meget mere sikkert for os, for persondata om deltagerne forbliver sikkert opbevaret i Danmark – uden at komme på en romantisk jordomrejse i cyberspace mellem techgiganter, cookies og annoncealgoritmer.
PS: Du ser denne reklame, fordi Landsforeningen for efterladte efter selvmord bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser