Walk & Talk - Frederiksberg Have

Har du lyst til at gå en tur sammen med andre som har mistet ved selvmord, og tale om livet som efterladt efter selvmord?
Så venter vi ved hovedindgangen til Frederiksberg Have, kl. 17.00, tirsdag d. 1. april.
Gåturen sammen giver god mulighed for et varmt, uformelt samvær i et fællesskab, hvor selvmord ikke er tabu.
Vi forventer at gå i ca. 1 ½ time, og vi går også tur selvom det regner og blæser.
Alle er velkomne!
Se opslaget: https://efterladte.dk/aktivitet/walk-talk-frederiksberg-have-28/
Information om arrangementet
Dato og tid Tirsdag d. 1. april 2025 kl. 17:00 til 18:30
Tilmeldingsfrist Mandag d. 31. marts 2025 kl. 18:00
Sted
Frederiksberg Have - Hovedindgangen
Frederiksberg Runddel 3D
2000 Frederiksberg
Arrangør
Landsforeningen for efterladte efter selvmord
Tlf. +45 24234475
info@efterladte.dk
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
Når vi bruger NemTilmeld til vores arrangementer, er det lige så nemt som at cykle ned ad bakke i medvind.
Og så er det GDPR-sikkert, for ingen techgiganter får kløerne i dine deltageres persondata som en anden Bond-skurk. De forbliver sikkert opbevaret i Danmark.
Du snyder dig selv, hvis du ikke selv prøver NemTilmeld til dit næste arrangement for 0 kr.
PS: Du ser denne reklame, fordi Landsforeningen for efterladte efter selvmord bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser