Caféaften med samtale - Viborg

Landsforeningen for efterladte efter selvmord inviterer til caféaften med samtale i Viborg
Vi mødes i De Frivilliges Hus – Stationen, Ll. Sct. Hans Gade 7-9, 8800 Viborg kl. 19.00 – 21.00
Vi tilbyder to caféaftener i vinteren 2025, vi mødes igen mandag 24. marts kl. 19.00
Aftenens program:
Samtale og erfaringsudveksling. Vi lægger op til et par timers samvær og samtale med andre efterladte efter selvmord.
Du er ikke alene. Til cafeaften møder du andre efterladte. Vi er mange, der har oplevet det kaos som selvmord udløser.
Her er det OK at tale om sorgen, savnet og de svære følelser.
Det der tales om, er i fortrolighed mellem deltagerne.
Der serveres kaffe/te.
Alle er velkomne!
Link til: https://efterladte.dk/aktivitet/cafeaften-med-samtale-viborg-4/
Information om arrangementet
Dato og tid Mandag d. 13. januar 2025 kl. 19:00 til 21:00
Tilmeldingsfrist Søndag d. 12. januar 2025 kl. 18:00
Sted
De Frivilliges Hus Viborg
Ll. Sct. Hans Gade 7,1.
8800 Viborg
Arrangør
Landsforeningen for efterladte efter selvmord
Tlf. +45 24234475
info@efterladte.dk
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
At arbejde med arrangementer uden et tilmeldingssystem er som at grille i stormvejr på en åben mark. Du kan godt. Men det er unødvendigt bøvlet.
Så sæt grillen ind i læ og prøv NemTilmelds tilmeldingssystem for 0 kr. til dit første arrangement.
Det har gjort arbejdet med arrangementer meget nemmere og meget mere sikkert for os, for persondata om deltagerne forbliver sikkert opbevaret i Danmark – uden at komme på en romantisk jordomrejse i cyberspace mellem techgiganter, cookies og annoncealgoritmer.
PS: Du ser denne reklame, fordi Landsforeningen for efterladte efter selvmord bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser