Caféaften - Viborg

Landsforeningen for efterladte efter selvmord inviterer til caféaften
Det har vist sit at være interesse for lokalt arbejde i Viborg, derfor har Minna besluttet at forsætte tilbuddet i 2022 om cafémøder i De Frivilliges Hus i Viborg. Vi har reserveret lokale følgende datoer frem sommerferien: 20. juni. Der er ingen møder i juli måned. Efter sommerferien starter vi med cafemøde d. 22. august.
Aftenens program – Samtale og samvær.
Vi lægger op til et par timers samvær og samtale med andre efterladte.
Her er det OK at tale om sorgen, savnet og de svære følelser.
Det der tales om, er i fortrolighed mellem deltagerne.
Der serveres kaffe/the.
Alle er velkomne!
Link til opslaget: https://efterladte.dk/aktivitet/cafeaften-viborg-12/
Information om arrangementet
Dato og tid Mandag d. 20. juni 2022 kl. 19:00 til 21:00
Tilmeldingsfrist Lørdag d. 18. juni 2022 kl. 18:00
Sted
De Frivilliges Hus Viborg
Ll. Sct. Hans Gade 7,1.
8800 Viborg
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
Når vi bruger NemTilmeld til vores arrangementer, er det lige så nemt som at cykle ned ad bakke i medvind.
Og så er det GDPR-sikkert, for ingen techgiganter får kløerne i dine deltageres persondata som en anden Bond-skurk. De forbliver sikkert opbevaret i Danmark.
Du snyder dig selv, hvis du ikke selv prøver NemTilmeld til dit næste arrangement for 0 kr.
PS: Du ser denne reklame, fordi Landsforeningen for efterladte efter selvmord bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser